Peaasi

Sotsiaalteavituskampaania #mustlumi

Kampaania eesmärgiks oli: Depressiooni teadvustamine Läbi DEPSi ja selle tagasiside https://peaasi.ee/depressioonitest/ Meediakanalites Depressioon ei ole moesõna, vaid: Reaalne haigus Sagedane psüühika probleem Ravitav Majandusele kulukas, kui jätta tähelapanuta Kampaania tegevused november 2017-aprill 2018: Koguti inimeste kogemuslugusid sellest, kuidas depressioonist paraneda...Vaata veel

Paneme pead kokku! Arvamusfestivalil

Osalusarutelul „Paneme pead kokku!“ kogus Peaasi.ee ideid noortele sobivate ja vajalike vaimse tervise edendamise suundade jaoks. Üle tosina osalejatest soovivad ideede teostamisega ka edasi töötada. Jagati häid kogemusi ja käidi välja mitu perspektiivikat arengusuunda. Semiootik Merle Purre jagas kogemusi oma...Vaata veel

Peaasi.ee teadustööd

Merle Purre – Magistritöö Psüühikahäirete diskursusest   Meeste diskursus_Purre  Meeste abi otsimine ja vaimne tervis – diskursuse analüüs...Vaata veel

Soovitused ajakirjanikele

Meediakajastuse näite koostatud: Maailma Vaimse Tervise Föderatsiooni (WFMH) poolt välja antud „Lexicon – International Media Guide for Mental Health“ põhjal Meediakajastuse soovitused koostanud: Merle Purre Peaasi.ee semiootik Tartu Ülikool, semiootika ja kultuuriteooria MA, sotsioloogia doktorant merle@peaasi.ee...Vaata veel

Projektid

Peaasi.ee viib läbi mitmeid projekte ja on kaasatud mitmetes olulistes teiste poolt läbiviidavates projektides. Peaasi.ee – Eesti noorte vaimse tervise alane e-nõustamine, veebiplatvorm ja e-lahendused Õppevisiit – parimad praktikad noorte poolt veetud vaimse tervise algatustes...Vaata veel

Partnerid ja sõbrad

Peaasi.ee sõbrad ja partnerid:   Cognuse     Hasartmängusõltuvuse Nõustamiskeskus Lahendus.net   Tallinna Noorsootöö Keskus     Laste ja Noorte Kriisiprogramm Eriline     Eesti Õpetajate Liit Eesti Seksuaaltervise Liit     Tallinna Vaimse Tervise Keskus     Eesti vaimse...Vaata veel