Miks me alustame õpetaja enesehindamisega?

Läbitud 3%

Miks me alustame õpetaja enesehindamisega?

Alustame õpetaja enesehindamisega, sest uuringud osutavad üsna üksmeelselt, et õpetaja enda SE-pädevusel on tema õppijate SE-pädevuse kujunemises ja paremas toimetulekus oluline ja unikaalne roll.

Õpetajate SE-pädevus mõjutab õpilasi vähemalt kolmel moel.

Klõpsa numbritel ja avasta, kuidas täpsemalt?
 ⤵


Kuidas hindad oma praegust olukorda/suhet õpilastega kõigis kolmes osas?

Sellest, kuidas õpetaja saab luua õpilasi toetavat koolikliimat ja häid suhteid klassiruumis, loe lisaks:

Väheoluline ei ole ka õpetaja enda vaimne tervis ja suhete kvaliteet, mille oluline alustala on samuti SE-pädevus. Näiteks õpetaja stress ja läbipõlemine mõjutab negatiivselt kõiki kolme õpetaja SE-pädevuse mõjumehhanismi õpilaste toimetulekule, mida eespool kirjeldasime. Mida teadlikum õpetaja enda SE-pädevusest on, seda tõhusamalt saab ta enda tegutsemist ja arengut juhtida. 

 

Loe SE-pädevusest ja õpetaja heaolust lisaks:

Õpetaja enda SE-pädevusest ja selle hindamisest saab rohkem infot kursuse teisest ehk hindamise teemast.

Kui sattusid sellele lehele läbi veebiotsingu, siis mine kursuse algusesse et saaksid selle tervikuna läbida.