Kuidas tähelepanu- ja keskendumisraskustega toime tulla?

Kas see on üldse võimalik? On küll ja võtmesõnadeks on siin läbi mõtlemine ja oma elu ORGANISEERIMINE. See on kõige olulisem ja tõendatult efektiivne.
Sa saad organiseerida kõike, kuid mõistlik on keskenduda just nendele asjadele, millega Sul on raskusi. Allpool on toodud tõestatult efektiivseid soovitusi oma:

  • aja ja päeva planeerimiseks;
  • vajalike kohustuste meelespidamiseks;
  • raha kulutamise piiramiseks, eelarve koostamiseks;
  • keskendumisvõime ja õppimse efektiivsemaks muutmiseks;
  • toa koristamiseks;
  • asjade kadumise vältimiseks.

Abi võib olla kasulikest mobiilirakendustest:

  • Awsome Note

    Kõik-ühes elu organiseerija, mis integreerib kasutaja telefoni, kalendri ja nimekirjad ühte kohta.

  • 30/30

    Aja-planeerimise äpp, mis aitab alustatud projekte ette antud ajalises ulatuses ellu viia.

  • You Need A Budget (YNAB)

    Raha-asjade korrastaja, aitab hoida  majapidamise eelarvet, planeerida sääste ja arveid õigel ajal maksta.

  • Sleepio

    Sleepio on “virtuaalne une-terpeut”,  6-nädalane kognitiivse käitumise teraapial põhinev programm. Äppi abiga õpib kasutaja võtteid, et parandada une kvaliteeti ja mustrit.

  • Medisafe

    Medisafe on virtuaalne arstirohu organiseerja,mis on ilus ja mida on lihtne kasutada. Kasulik lisafunktsioon MedFriend, võimaldab sõbra/ pereliikmega ravimi meeldetuletusi jagada.


    *Soovitused on pärit Psychiatric Ttimes 04.08.2015