Toimunud üritused

Sotsiaalteavituskampaania #mustlumi

Kampaania eesmärgiks oli: Depressiooni teadvustamine Läbi DEPSi ja selle tagasiside https://peaasi.ee/depressioonitest/ Meediakanalites Depressioon ei ole moesõna, vaid: Reaalne haigus Sagedane psüühika probleem Ravitav Majandusele kulukas, kui jätta tähelapanuta Kampaania tegevused november 2017-aprill 2018: Koguti inimeste kogemuslugusid sellest, kuidas depressioonist paraneda...Vaata veel

Paneme pead kokku! Arvamusfestivalil

Osalusarutelul „Paneme pead kokku!“ kogus Peaasi.ee ideid noortele sobivate ja vajalike vaimse tervise edendamise suundade jaoks. Üle tosina osalejatest soovivad ideede teostamisega ka edasi töötada. Jagati häid kogemusi ja käidi välja mitu perspektiivikat arengusuunda. Semiootik Merle Purre jagas kogemusi oma...Vaata veel